Over ons

Meer dan een Administratiekantoor

Met jarenlange ervaring in de begeleiding van MKB-bedrijven staan we naast de ondernemer – als klankbord, adviseur en uitvoerder. 

Met een team van professionals hebben wij onze sporen verdiend in de financiële en fiscale wereld, en in samenwerking met een sterk netwerk van juristen, accountants, fiscalisten en notarissen, bieden wij complete ondersteuning voor uw onderneming. Met onze ervaring en expertise zijn wij voorbereid op elke groeifase van uw bedrijf en bieden wij volledige ontzorging – professioneel en efficiënt.

Wilt u kennis maken en langskomen op kantoor?

Mijn naam is Rocco Loven, oprichter en directeur van het Noordhollands Administratiekantoor B.V.

Vanuit een passie voor ondernemerschap heb ik één doel: MKB-ondernemers succesvol maken met een boekhouding die klopt en een strategie die werkt.

Dagelijks zet ik mij in voor toekomstgerichte ondersteuning van onze klanten door te ontzorgen op financieel, administratief, fiscaal én strategisch gebied. Ik denk mee als uw strategische partner, niet alleen als boekhouder.

Mijn naam is Naima Baadid, samen met Rocco verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het Noordhollands Administratiekantoor B.V.

Met decennialange ervaring in diverse financiële disciplines draag ik dagelijks bij aan het professioneel en toekomstgericht ondersteunen van onze cliënten. Mijn achtergrond in belastingzaken, bewindvoering, budgetbeheer, salarisadministratie en HR-zaken stelt mij in staat om zowel ondernemers als particulieren helderheid, structuur en rust te bieden.

Wij geloven in persoonlijke aandacht, nauwkeurigheid en strategisch meedenken met onze cliënten. Ik sta naast onze klanten als een betrouwbare partner — betrokken, zorgvuldig en resultaatgericht.

Mijn naam is Beata Knukkel, senior boekhoudster bij het Noordhollands Administratiekantoor B.V.

Met meer dan drie decennia aan ervaring in de financiële administratie werk ik gestructureerd, doelgericht en met een scherp oog voor kwaliteit. In mijn loopbaan heb ik uitgebreide kennis opgedaan van onder meer salarisadministratie, belastingaangiften, jaarafsluitingen, liquiditeitsprognoses en het opstellen van managementrapportages.

Dankzij mijn achtergrond als coördinator en financieel administrateur ben ik niet alleen nauwkeurig en analytisch, maar ook sterk in het aanbrengen van structuur en het meedenken in processen. Ik geloof in heldere communicatie, samenwerking en een professionele relatie met onze klanten en collega’s. Binnen ons kantoor draag ik graag bij aan een betrouwbare en efficiënte dienstverlening — met hart voor cijfers én mensen.

Mijn naam is Melissa de Ruijter, senior boekhoudster bij het Noordhollands Administratiekantoor B.V.

Met meer dan 25 jaar ervaring in de administratieve en fiscale dienstverlening ben ik een allround professional die onze cliënten ondersteunt met zorgvuldigheid en kennis van zaken. Met ervaring als zelfstandig ondernemer heb ik inzicht in de behoeften van MKB’ers. Mijn specialiteit ligt in het zelfstandig verwerken van (complexe) administraties en het verzorgen van de bijbehorende fiscale aangiften.

Binnen ons kantoor draag ik bij aan een betrouwbare, gestructureerde en klantgerichte dienstverlening. Met een scherpe blik en een oplossingsgerichte aanpak help ik klanten graag vooruit — accuraat, betrokken en professioneel.

Mijn naam is Stephanie Tesfom, administratief medewerkster bij het Noordhollands Administratiekantoor B.V.

Binnen ons kantoor ben ik vaak het eerste aanspreekpunt voor onze cliënten en externe partijen, zoals de Belastingdienst. Met zorg en toewijding verzorg ik de salarisadministratie en diverse HR-werkzaamheden. Daarnaast zie ik erop toe dat de communicatie helder verloopt en dat vragen en verzoeken snel en correct worden afgehandeld.

Ik werk gestructureerd, klantgericht en met oog voor detail. Of het nu gaat om personeelsvragen, loonstroken, betalingsregelingen of contact met de Belastingdienst — ik sta klaar om onze klanten en collega’s op een betrouwbare en efficiënte manier te ondersteunen.

Eén partner voor uw complete financiële, fiscale en juridische ondersteuning

Altijd bereikbaar

We zijn bereikbaar via telefoon, email, whatsapp en via de website. Wilt u langskomen, dan bent u van harte welkom op kantoor.

Gekwalificeerd team

Onze teamleden zijn gekwalificeerd, vakkundig, integer en bekwaam in boekhoudkundige, financiële, fiscale en bedrijfskundige zaken.

Eerlijke tarieven

Onze tarieven zijn betaalbaar voor iedere onderneming. We kunnen vaste maandtarieven hanteren voor de volledige boekhouding.

Advies & begeleiding

Het succes van uw onderneming staat centraal. U kan rekenen op advies en begeleiding in financiële, fiscale en bedrijfskundige zaken.

NIKKI OLIJVE Nikki Olijve, eigenaresse

Tijdens mijn eerste stappen richting mijn onderneming was ik nogal onzeker over het regelen van mijn boekhouding, maar toen ik in contact kwam met Rocco verdween dat. Hij geeft focus en nieuwe input met betrekking tot je onderneming. Hij is realistisch, doelgericht, eerlijk en respectvol in zijn benadering. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Transcendus Monique Grant, eigenaresse

Al ruim 4 jaar klant en super tevreden. Rocco is iemand die zijn vak goed verstaat. Vragen die ik heb kan ik altijd aan hem voorleggen en hij neemt de tijd om alles aan je uit te leggen. Hij is scherp, alert en zorgt ervoor dat je altijd zo gunstig mogelijk uitkomt.

Smartphone Center Hoorn Atik Karimi, eigenaar

Een boekhouder met verstand van zaken! Lieve man met veel geduld en wanneer iets niet duidelijk is, wordt het netjes uitgelegd. Ben zelf een startende ondernemer met weinig ervaring en dankzij deze goede boekhouder kom ik stap voor stap verder!

Melanin Beauty Cosmetics Cherlane Meijnaar, eigenaresse

Betrouwbaar, super nauwkeurig en werkt snel. Zeker aan te raden voor startende ondernemers, denkt met je mee en geeft zeer goede adviezen. TOP!!!!

Radius Gym Jeroen van den Engh, eigenaar

Sinds ik ben begonnen als zelfstandige ben ik klant bij Rocco, hij is betrouwbaar en efficiënt! Je kunt altijd bij hem terecht wanneer je vragen hebt en hij is niet te beroerd om een stapje extra te doen voor je. Ik kan iedereen aanraden om zijn administratie hier te laten doen.

SGM PT Sebastiaan Pronk, eigenaar

Als zzp’er wil ik mijn vak uitoefenen zonder alle regeltjes en moeilijke belastingaangiften. Daar heb ik Rocco voor ingeschakeld en sindsdien heb ik er geen omkijken naar. Hij houdt alles netjes bij en waar nodig hebben we contact. Ik kreeg door Rocco zelfs een behoorlijk bedrag aan belasting terug. Voor mijn financiën niks anders meer!!

Stichting Beacura Priscilla Gerard, voorzitter

Een professionele organisatie die weet van aanpakken, meedenkt in oplossingen, goed luistert naar onze wensen en knelpunten. Kortom een fijne organisatie waar wij nog velen jaren mee willen samenwerken.